Recomandări bagaj:

  • Încălțăminte sport (rezistentă);
  • Pantaloni scurți și lungi;
  • Pulover călduros/hanorac, 5-6 tricouri;
  • Pălărie sau șapcă & ochelari de soare;
  • Haină de ploaie;
  • Săpun/gel de duş, şampon, periuță și pastă de dinți, prosop;
  • Lanternă, baterii;
  • Un mic rucsac de folosit în drumeţii;
  • Sac pentru hainele murdare;
  • Medicamente – pentru copiii cu probleme de sănătate (acestea se vor administra sub supravegherea echipei medicale a taberei);
  • Instrumente muzicale (pentru copii care știu să cânte la chitară, flaut, fluier etc).

A se evita încărcarea excesivă a bagajului!

Un bagaj mai mic încape mai bine în cala autobuzului și este mai ușor de manevrat.

Sosirea în tabără este duminica, între orele 15.00-17.00. 

Puteți vizualiza  locația taberei: aici

La sosire, după cazare, participanții vor prezenta asistenților medicali ai taberei o ADEVERINȚĂ de la medicul de familie (cu mențiunea „clinic sănătos” sau „apt pentru a merge în tabără”; sau un aviz epidemiologic) eliberată cu 48 de ore înainte de sosire. Practic, ar trebui să luați această adeverință vineri de la mediul dvs de familie.

Copiii vor fi cazați la Hotel Pelerinul ***. Începând cu februarie 2017 au fost deschise înscrierile pentru tabăra cu cazare la vilele din apropierea Mănăstirii Durău.

Opțiunea de cazare cu privire la colegul/a de cameră exprimată formularul de înscriere va trebui confirmată de cealaltă persoană în formularul său de înscriere. 

Celor care nu au o opțiune anume cu privire la colegul de cameră, li se va repartiza un coleg / o colegă, de vârstă apropiată, dacă numărul total de înscriși și centralizarea opțiunilor permite aceasta. 

Fetele și băieții pot sta în aceeași cameră doar dacă sunt frați. 

Camerele de la hotel sunt de 2 locuri, dar numărul de paturi poate fi suplimentat la cerere. La vile camerele sunt de câte 3 locuri. Vom încerca să onorăm toate opțiunile precizate în formularele de înscriere, în funcție de capacitatea hotelului și de celelalte persoane cazate în tabără.

În prima zi, duminică, este asigurată cina, de la ora 19, iar în ultima zi, sâmbătă, micul dejun va fi servit la ora 09.30 (prânzul pentru sâmbătă va fi pregătit la pachet). 

IMPORTANT!: Semnați pentru copil la plecare, în locația unde ați semnat la sosire.

Programul orientativ de tabără va avea următoarea structură: http://tabarafloaredecolt.ro/programul-unei-zile-de-tabara

În timpul taberei, participarea la activități se face pe grupe de vârstă. Organizatorii vor lua în considerare preferințele exprimate în formularul de înscriere, dar nu pot garanta că toate solicitările cu privire la repartizarea pe grupe vor fi îndeplinite.

Plecarea din tabără are loc sâmbăta, după micul dejun, între orele 10.30-12.00.

Ne dorim ca experiențele trăite de copii și tineri în Tabăra Floare de colț în această vară să-i încânte și să devină surse de învățare pe care să le folosească în viață.

Așadar... să ne vedem cu bine la Durău vara aceasta! 

 

Cu drag,
Echipa Taberei FLOARE DE COLȚ